Popüler Konular
#survivor #galatasaray #beniaffet #ayna #YerGokAsk #evimsahane #mugeanliiletatlisert 

Son Yorumlar

#survivor

aynen kardeşim adem elenirse töbe izlemem birdaha salça kafaya bak yaaa güçlülere yalakalık yapıp ademi elemeye çalışacak aklı sıra

#survivor

Anaaa bak hele bak bak Havuça bak hele.Karaktersiz bi yancı olarak devam ettiğin yarışmada gerçeklik duygusunu yitirmiş bi şuursuz olarak devam ediyosun.Lan olum Ordaki insanların ayıracağının güvencesiyle teke teke çağırıp artislik yaptığın adam((adem)ve bu iki kelime bu yıl eş anlamlı olmuştur)profesyonel boksör.Allah kimseyi prof boksörü teke teke çağırıcak kadar şuursuzlaştırmasın.Ademe oynadığınız çok belli.Baktığınız adam her yönden Tam bi Yunan Tanrısı tek yol kaldı diskalifiye olmasına sebep vermek.Eğer Ademe böyle oynayıp diskalifiye olmalarına sebep verirlerse bi daha Survivor izleyeni de Tv8 i evde açtıranı da ......O kadar diyorum.

#survivor

Hayirdir Tarik Mengüc ilhan seni grubuna almadi diyemi sesin yükseldi hayret

#survivor

off be ogeday bir puzzle öğrenemedin ya...furkan ın yıldızı parladı pire gibi!!!!!!!!! geçmiş ola..artık furkan ı yarın düşünemiyorum..havasından geçilmez herhalde))))))))))elbet onunda yenileceği bir yarış olacak...

#survivor

Adem fani olarak ogedayin almasini cani gönülden isterim

#survivor

Sen kimsin ya kendini ne sanıyorsun neye artislik yapıyorsun şu adada ADAM GiBi ADAM ADEM var bir adanızda gelmiş artislik yapıyor adam bir tane vurmaz sana kendini bir bok sanıyorsun ükala artist oğlumlu konuşuyor birde şeref yoksunu adamın sayesinde adada yemek yiyorsunuz kaç kere ucu ucuna kurtardı sizi ADEM sabriyeyi koruyunca laf yapıyorlar o zaman ilhan serhat sema ve furkan da aralarından birine laf gelince köpek gibi ısırıyor.

#survivor

Teşekkür ederim yanıt için @omurer, bence de umarım ogeday kazanır.

#survivor

inşallah furkan kaybeder de havası söner biraz ogeday kazanır inşallah..

#survivor

Havuç kafaya gene çok havalara girme şampiyonluğu sana geçirmezler canim

#survivor

bireysel sembolde furkan ve ogeday yarışacaklar daha belli değil...

#survivor

Bi ÇEKiLSELER ÖNÜNDEN AYAKLARI GERi GiDER KORKAK SEN KiM ADEME KAFA TUTMAK KiMM

#survivor

Bireysel sembolü kim aldı acaba

#survivor

Furkan bikac oyun kazandib ne oldum delisi oldun havani sondururler haddini bil

#survivor

FURKANIN TiPE BAKIN SERHATA VE MANSIZA GÜVENiP ADEME KAFA TUTUYO OKADAR KOMiK VE SAHTEKAR SANKi BiRiLERi TUTMASA ADEME 1 ADIM YAKLAŞABiLiRMi KORKAK!!

#survivor

olay bence atışlarda değil naz hanım ..ünlülerin hemen hepsi profesyonel sporcu takımlar fazlaca dengesiz bence ..bu akşam izleyemedim ama ünlülerden sema nın puzzle ve atışları pek iyi değil...

#survivor

Ögedeyiz bir Harika ğŸğŸ½ğŸğŸ½

#survivor

O nedenle parkurları daha adil her iki tarafa hitap edecek şekilde hazırlanması gerekiyor

#survivor

Parkurları genellikle izliyorum gönüllüler çok hızlı ve başarılılar fakat atışlarda iyi değiller. Parkurlarda her oyunun sonuna bir atış oyununun eklenmesi gönüllülerin oyun daha başarılı oldukları halde oyun kaybetmesine neden oluy

#survivor

Ha aferin tuğçe bunu söylediğin iyi oldu bak

#survivor

Erdi tam olarak boş kişilik. Artısı hiç Yok takım içinde. Boş bomboş

#survivor

Furkan çok fazla konuşmaya başladı. Saygı çizgisini aşıyor. Ademe o takımda kişilik olarak kimse yaklaşamaz. Efendi, çizgisini bilen, sabırlı Ve adi. ilhan Mansız hayal kırıklığı dominant karakter Sema yukarıdan bakıyor. ilhan bugün Ve dün hep oyun kaybetti ana burnundan kıl aldırmıyor. ilginç!!!!

#survivor

inşallah ilhan la sema alamaz sembolü artık sevmiyorum onları

#survivor

Bak bak laflara bak havuç efendi aklı sıra ademi kötü gösterecek.

#survivor

Sanane furkan git zıkkımlan adem toplamış paylaşır paylaşmaz sana ne zırto

#survivor

ERDi Bi ISINMA HAREKETi YAP Bi KIPIRDA!! KAŞINA KAŞINA MAHFETTiN TAKIMI!!

#survivor

Fazla havalara girdiniz Furkan Serhat sema ve ilhan bu halk sizin havanizi almayı bilir okadar adem tütü balıkları afiyetle yediniz bir kere adamı yemeğe götürme Diniz

#survivor

6 yaşında ki çocuk dizilerde oynatılırsa ailesi tarafından böyle megaloman olur çıkar işte furkan gibi!!!!

#survivor

erdi tatile gitmiş boş teneke gibi anca gürültü yapıyor

#survivor

Ne beyinsiz millet var ZORUMUZA GiTMEDi BEN ÜNLÜLERi TUTUYORUM GENEDE FURKANDAN UTANIYORUZ DERDiMiZ YEMEK YEMEK DEĞiL MiLLETiN LOKMALARINI SiZ SAYIYOSANIZ

#survivor

ilhan mansız attııııııııııııııııııııııııı