Popüler Konular
#survivor #AdiniFerihaKoydum #EvimSahane #EFENDIM #LaleDevri #adiniferihakoydum #muhtesemyuzyil #YerGokAsk #evimşahane #Survivor #HuzurSokagi 

Son Yorumlar

#survivor

Polimige gerek yok izmir Ankara ve yarın istanbul korkulu rüyaları oldu.uzun ince bir yoldayım tamamdır bu iş.

#survivor

Hanım azarlayıp durur küfür ettiğim zaman, bu kadar ............................................... varken nasıl etmeyeyim

#survivor

Aldırmayın o kadar zavallı ki ben üzülüyorum onun için.. başını kuma gömmüş hiç bir şeyden haberi yok yüzlerce yıl öncesinde tıkılıp kalmış ne yapsın..

#survivor

Valla tepem iyice atmaya başladı artık yetti bu Atatürk düşmanlığı.... Şimdi yine küfür ederek yanıt verirse hiç şaşırmam Füsun Hanım...

#survivor

Ayla hanım harf harf anlatsanız da ben umutsuzum )))))

#survivor

Teşbihte hata olmaz diyelim Yavuz Bey....

#survivor

Yazı biraz anlaşılmaz gibi oldu Gozmen için biraz daha anlaşılır şekilde düzeltiyorum...Esir iken mümkün mü ibadet... Yatıp kalkıp Atatürke dua et.... Senin gibi dürzülerin yüzünden dininden de soğuyacak bu millet... işgaldeki hali sakın unutma Atatürke dil uzatma sebepsiz... Sen anandan yine çıkardın amma... Baban kimdi bilemezdin şerefsiz Neyzen Tevfik

#survivor

))))))))))))))))))))))))))))))))))) yani zorlaya zorlaya dindende çıkarırlar, adaptanda.

#survivor

Ayla Hanım vurdu ve gol oldu )))))))))))

#survivor

Gozmen yeter artık küfür ederek Survivora dönün diyorsunuz ama siyasete devam eden sizsiniz... Müslümanlık kimsenin tekelinde değil hele sizin gibi Atatürk düşmanların tekelinde hiç değil.. Son olarak Neyzen Teyfik in ünlü şiirinden son iki dörtlüğü yazacağım...Esir iken mümkün mü ibadetYatıp kalkıp atatürke dua etsenin gibi dürzülerin yüzündendininden de soğuyacak bu milletişgaldeki hali sakın unutmaAtatürke dil uzatma sebepsizsen anandan yine çıkardın ammababan kimdi bilemezdin şerefsizNeyzen Tevfik

#survivor

Olabilir yıllardır görüşemiyorum annesiyle ama Damla kendi işini falan kurmuştu belki başka yerde yaşıyor olabilir.

#survivor

Damla annesinde bayağı uzak ama, sanki başka evlerde yaşıyorlar Damlanın ifadesine göre

#survivor

Karşıyakadan biri survivora katılırsa benim tanıdığım çıkıyor.. geçen yıl eski kuaförüm bu yıl da lise arkadaşımın kızı )))

#survivor

Damlanın annesi lise arkadaşım )))))))))))))

#survivor

Göstereyim aç bak Sabah ezanın ilk okunduğu camidir Tokyoda yetmez se söyle bir tane daha söyleyeceğim ama sen yinede yetinmeye bak senle uğraşamam.

#survivor

Başta peygamberimiz Müslüman lidrrler birçok cami yapmış. Bana Atatürkün yaptığı bir tane cami gösterin. Yok hatta 28 bin camiden 3binini sattı islam düşmanları

#survivor

Ademe neden sormadı annesinin puanını

#survivor

Musulun hissesi 10 yıl değil sınırsız olsaydı boğazlardan para alsaydık şu an en zengin ülkeydik. CHPli kaynaklarda başarılı geri çekilme yaptı diyor. Atatürk 7. ordu komutanıyken Filistinden geri çekilirken terkettiği yerlerden biri Afrindi. Oraya bayrak diktik. Bu CHPli Fetöci pkklı teröristlere girdi

#survivor

Si.k.eyim siyasetinizi Survivora dönün

#survivor

Siz nasıl insanlarsınız. Tacizden tek fezleke inceye ait. Türkiye cumhuriyetinin isim babası kim kurtuluş savaşı kahramanı rıza nur. Kitabında Atatürkün manevi kızlarıyla ilişkisi olduğu yazıyor bir de vedat. Hepiniz sapıksınız

#survivor

Bu gün halk arenada sayın ince

#survivor

Neyse konuya gelelim, iyi akşamlar arkadaşlar, Füsun hanım Ankara tamam ha, bak buna çok sevindim, yarında büyük final istanbul, Haydi Abbas, vakit tamam, akşam diyordun, işte oldu akşam)))))))))))))))))))))))))))

#survivor

1932de arapça ezan yasaklandı bu yasak 16 Haziran 1950de kalktı yani Allahu ekber demek yasaktı. Nasıl Müslümansınız

#survivor

Ben Kuranın hem Mealini hem arapçadını defalarca okudum

#survivor

Gazman yeter ya, biraz saygı lütfen , kuranın bir ayetini dahi okumamışsın burada neyin peşindesin anlamıyorum, atrıca bizene senin dininden kitabından, kime oy verirsende ver kardeşim zaten özgürlük ve demokraside budur, bu demokrasiyi beyeniyorsan nereye oy atacağınıda analiz yap at kardeş

#survivor

Allah Kuranda Allahın hükümleriyle hükmetmeyen kafir zalim fasıktır diyor Allahın hükümlerini ve anayasadan islamı Atatürk kaldırdı.

#survivor

Ya meclis konuşması videosu ve meclis tutanakları var bizim yolumuz göktwn indiği sanılan kitaplatın dogması değil hayattır diyor halbuki kuran indiğinde cebrail tüm göğü kaplamıştı ve benim yolum kuran

#survivor

O zaman 1930 lise tarih kitabı yazın googlea fotoları var resmi tarih dersinde de gördüm o kitabın peygamber bölümünü atatürk yazmış

#survivor

Cenk Bey cahile bir şey anlatamayız googleda kim bilir kimin hazırladığı sahte belgeleri gördü inandı yazık, inanmaya devam etsin yapacağımız bir şey yok.

#survivor

Seni burada kimse suçlamadı aslı astarı olmayanları Amerikan icadı google amcanda alıp burada satıyorsun ben sana google dan değil Yüce Rabbimin kitabından diyeyim,Maun suresini aç oku orada namaz ile alakalı kısmı bulacaksın,ibadetin gizli olanından gösteriş için kılınanın günahından söz eder,ikincisi burada her yazan CHP li falan değil ayrıca olması sorun da değil,önemli olan memleket meselesin de ortak paydada buluşabilmektir,benim islam konuşmak için google amcana ihtiyacım yok geçerli olan tek kitap ve rehber Kuranı kerimdir tamam mı kardeşim.