#adınıferihakoydum

Adını Feriha Koydum Yorumları

17.411 Yorum Popülerlik

#cagatayulusoy #hazalkaya

Yorum Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#AdiniFerihaKoydum

I like design site thisvisit also my weba href=httphargavimax.orgjual-vimax-asli-canada-obat-pembesar-penis-permanenvimaxaa href=httpjadipuas.compembesar penisaa href=httphargavimax.orgjual-vimax-asli-canada-obat-pembesar-penis-permanenvimax kapsulaa href=httpjadipuas.comobat klga

#Adini Feriha Koydum


#FEmir ve sayesinde tanıdıgım herkese diyorum sizi seviyorum... Allaha emanet olun iyi geceler...bidahakine karsilasiriz insallah=))gorusmek uzere...sevgiler,mahsa.

#Adini Feriha Koydum


işte bu bizim hikayemiz Öyle saf öyle temiz ...Kenetlenmiş ayrılamaz!Kalbimiz ve ellerimiz !!!yorum faceden foto benden..=)))))yarin tatil gunu oldugu icin bu saatte burdayim aq...asdfghj.Dbide cok ozlemistim itiraf ediyorum....

#Adini Feriha Koydum


Herşey biter,herşey unutulur bizim için Tek FEmir kalır(EFsane Kalir)

#Adini Feriha Koydum


Biz bilmeyiz öyle masal filan bir tek onları bildik gerisi yalan !!

#Adini Feriha Koydum


neyse...ozledigim icin bi kac tane foto ekliyim faceden #EFsane yorumlariyla.....

#Adini Feriha Koydum

asagadaki haberrin ne kadar dogrululuk payi var bilmiyorum ama..bence cok zor..sadece FEMIR yuzunden prim yapma derdinledeler bence...cogunluk boyle dusunuyor gordugum kadariyla....keske olsa ama ayyapim la ZOR.

#Adini Feriha Koydum

Yeni Haber cikmis.....Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy 2014 2015 Yeni diziHazal Kaya ve Çağatay Ulusoyun birlikte oynadıkları Adını Feriha Koydum Dizisi çok sevilmiş ve büyük bir hayran kitlesi oluşmuştu. işte o hayranlar o gün bugündür bu iki sevilen oyuncuyu başkalarına yakıştıramadılar hiç.. Varsa yoksa Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy.. işte bizde bu sevgiden yola çıkarak yapımcıların yeni bir dizide Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoyu 2014 2015 sezonunda bir araya getirmesi için bu konuyu açtık.Hazal Kaya en son AŞK dizisinde oynamıştı. Çağatay Ulusoy ise halen Medcezirde oynuyor. Yapımcıların teklifi ve hayranlarından gelen yoğun talep dolayısı ile Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy 2014 de birlikte bir dizi projesiyle karşımıza çıkacak gibiler. Henüz kesinleşmiş bir proje olmasa da 2014 de Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy birlikte dizi çekecekler.

#Adini Feriha Koydum


Dualar eder insanMutlu bir ömür içinSen varsan her yer huzurHuzurla yanar içimÇok Şükür bin şükürseni bana vereneyazmasın tek günümü sensiz kadereellerimiz bir ellerimiz birvedalar denizler engeldir sevenebu sarkı kalbimin tek sahibineömürlük yarimagönül eşimebahar sensin bana gülüşün cennetmelekler nur saçmış aşkın yüzüne. Bu sarkiyi cok sevdim ben ya.....TAM EFsanelere gore...(Anlayana)

#Adini Feriha Koydum


bu sarkı kalbimin tek sahibineömürlük yarimagönül eşimebahar sensin bana gülüşün cennetmelekler nur saçmış aşkın yüzüne.

#Adini Feriha Koydum


Çok Şükür bin şükürseni bana vereneyazmasın tek günümü sensiz kadereellerimiz bir ellerimiz birvedalar denizler engeldir sevene

#Adini Feriha Koydum


Dualar eder insanMutlu bir ömür içinSen varsan her yer huzurHuzurla yanar içim

#Adini Feriha Koydum


Bu sarki Kalbimin TEK SAHIBINE......

#Adini Feriha Koydum

ozledim yine yeniden..ilk bulustugum can arkadaslari tanidigim sayfa.....

#Adini Feriha Koydum


BEN ÇIKTIM BYE BYEEE

#Adini Feriha Koydum


TÜM ANNELERiN ANNELER GÜNÜNÜ EN iÇTEN DiLEKLERiMLE KUTLARIM

#Adini Feriha Koydum


---,,,LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

#Adini Feriha Koydum


S A BEN GELDiM,,,,,,,,,,,,,,

#Adini Feriha Koydum

Bu saufa niye bossssssssssss

#Adini Feriha Koydum

Tamam canim bende yaticam hadi iyi gevreler sana

#Adini Feriha Koydum

Tamam canim bende yaticam hadi iyi geceler sana

#Adini Feriha Koydum


Emir.Feriha 10 dakkacik goriyim seni...10 saniyede olabilir yeter ki gel....iste biz buna gercek bir ask hikayesi deriz....hadi hpg de gidiyom ben....

#Adini Feriha Koydum

Gittin,miiiiiiiiiiiiii

#Adini Feriha Koydum

Anladim tamam hayat paylasinca guzel tamam

#Adini Feriha Koydum

Hpg derken anlamadim....hangi sayfa o

#Adini Feriha Koydum

Uyeliuim iptal oluyor malesef mecburen bu gun 3 kere deyistirdim iptal oldu..googleden Zaten uyeliyim gitti uye ola basiyorum hic bisey olmuyor yandex indirdim telefona ondan uye oldum napim

#Adini Feriha Koydum

tesekkur ederim canim...seninde regaip kandilin kutlu olsun....ben bi HPG sayfayada de ugricam...sonra vakit olursa buraya gelcem....

#Adini Feriha Koydum

Seni kacırdımmı..yok rumuzum deyistiriyorum uyeliyim gidiyor