#beniaffet

Beni Affet Yorumları

339 Yorum Popülerlik


Yorum Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#beniaffet

BENi AFFET GÜZEL BiR DiZi iZLiYORUM

#beniaffet

beni affet dizisini cok seviyoruz.

#beniaffet

Hayatımda bu kadar agır ısleyen bır fılm gormedım 3 bolumde bı nıkah sahnesı cekılmez mı ya bastan berı sahının vuruldugu sahne normalde olsa 1 bolumde bırkac gun ılerlerken 2 bolumde bı sabah olmak bılmedı hızlandırırsanız daha ıyı olur sıkılıyoruz artık ızlerken

#beniaffet

Eylül un ailesimi var neden görmüyorum ne annesi var ne babasi evden kovulunca doğru otele gidiyor

#beniaffet

eylül ne yapaıyosa ailesi için yapıyo kimse eylülü kötülemesin yeterrrrr yaaaaa

#beniaffet

Ya ne saçma sırf mecburiyetten izliyorum diziyi feride kaçırıldı polis kamera kayıtlarını izliyor ama yandan görüyor arabanın plakasının çamurla kaplı olduğunu çok komik bi dizi feride salağıda beni öldürün der gibi sizi gördüm sizi gördüm diyor yuh yani ya

#beniaffet

Eylul de ne eylulmus be butun diziyi o oynuyor uc kağıt yalan dolan bir tunc la bir cuneytle tam surtuk baska bişey diycemde terbiyem musade etmiyor

#beniaffet

Serefsiz sahin bir sevgiyle bir sebnemle adi

#beniaffet

Bu dizi sıktı artik kaldirilsin iğrenç

#beniaffet

bence mütiş bir dizi heleki eytun hastasıyım

#beniaffet

benn sevgı salakk yaaa salakkkb sahınn adııı serefsızz

#beniaffet

artıkk suu sahınn serefsızınınn foyasıııı ortaya cıksınn yeterrr beeeeeeeee

#beniaffet


hastasıyım dizinin çok seviyorum diziyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

#beniaffet

ya bence çok güzel bir dizzi ben hastasıyım hele ki eylül&tuncu çok seviyorum eytun delisiyim ayrıcada çok saçma bir dizi olsaydı reytingler tavan yapmazdı boşu boşuna şikayet yorumları yazıyosunuz beni affet(eytun 3 ) için televizyon izlerim hayatımda böyle güzel gençlik dizisi görmedim am coğunlukla kadınlar izliyor

#beniaffet

kalitesi düşük bu diziyi artık bitirin ne sonu var ne başı iyice saçmaladınız star tv yöneticileri bu yorumları heralde dikkate almıyor yoksa bu diziyi çoktan bitirirdi senaristler resmen izleyicilerle dalga geçiyor kemalde kendi ailesi perişan onların yanında olmuyor cahil ne dediğini bilmeyen sevginin yanından ayrılmıyor sürekli hakaret işitiyor şahini ortaya çıkartın sevgide rahat etsin bizde cesurda adam değilmiş cüneyt dersen sıfır dizi kısaca hiçbir yere gitmiyor

#beniaffet

Madem okadar kötü neden reytingleri çok iyi bal gibide hepiniz izliyorsunuz-( $$$$$$

#beniaffet


Bizimle ücretsiz ve hiçbir zorunluluk altında kalmadan bir danışmanlık görüşmesi talep edebilirsiniz. Gelin konuşalım! Sizin için Buradayız.www.dewagrup.com

#beniaffet

annemi kitliyo yemek bile yapmıyo kadın artık madem izletiyosunuz çok salmalamayın be kardeşimm..

#beniaffet

yuh yani baharin bebegi nerdeyse yürüyor eylül daha hamile cok sacma bir dizi

#beniaffet

Simdi cocuk dustu diye uzuluyonuzmu sevgiyle kader hanim daha dunu kadar cocugu aldirmasini istiyodunuz harbiden yonetmen isi bilmiyo

#beniaffet

yonetmen herkimse yeter artk cok uzattiniz sahinin maskesi dussun

#beniaffet

Dizi çok güzel yeni jülide karakterini çok beğendim çok renk kattı diziye Bence devamını bekliyoruz.

#beniaffet

favori kanalım olan star tv yönetimine bunca yıldır sizleri izliyorum hiç bir zaman kaliteden ödün vermediniz yaptığınız işler hep ön planda mümkün olduğu kadar seviyemi korumak isterim fakat gelin görünki bir programınız varki hiç bir şekilde sizin kanalınıza yakışmıyor adını bile zikretmek istemiyorum (beni affet)yapılan iş bu kadarmı kaliteden yoksun olur bu kadarmı düzeysiz.seviyesiz olur inanamıyorum .yorumları okuyorum insanlara hak vermemek elde değil dizinin senaristleri ve yapımcıları bu yorumlara sessiz kalıyorlar tamamda EEEYYY STAR TV yöneticileri sizdemi göremiyorsunuz sanat adına yapılan bunca rezilliği seviyesizliği .bumudur sizin izleyicilerinizin hakkını savunma şekliniz .ilginizi bekliyor saygılar sunuyorum

#beniaffet

bu dızıyı ızlemeyı sevıoyrum ama sahın meselesını cok uzattılar.sanırım merak uyandırıp ızlenmeyı artırmayı düşünüyorlar ama kabak tadı verdı ınanın .severek ızleyemıyorum artık .fılmı kaçırmamak ıcınde ıslerımı erteleme geregı hıssetmıyorum.cunku zaten bısey olmaz bugun yıne dıyorum .artık degıstırın su senaryoyu lütfen

#beniaffet

bunuda yayından kaldrın

#beniaffet

cocukmu kandiriyorsunuz

#beniaffet

yeter artik dussun artik sahinin maskesi

#beniaffet

..............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

#beniaffet


Şahin in şahit olduğu manzara korkunçtur. Şebnem her şeyi öğrenmiştir artık. Şahin Şebnem i kenara çekip içinde bulunduğu durumu, hastalığını anlatır. Şebnem in bu yalanlara karnı toktur, aylardır kendisini aldattığını yüzüne vurur.. Bu işin peşini bırakmamaya kararlıdır Şebnem, bütün her şeyi öğrenmek, Şahin in sırlarını çözmek için kalkıp gecekonduya gelir. Şahin in artık çıkışı kalmamıştır. Öte yandan Sevgi de ufaktan olanlardan kuşkulanmaya başlamıştır. Kemal se, bebekleri Asya nın hayatını kurtarmanın derdine düşmüş, iran a kadar gitmiştir. Bütün bir hafta boyunca Kemal i uzaklardan göreceğiz ama bu çabasının meyvesini de alacaktır. Kemal den gelen haber bir anda aileye bomba gibi düşer, aranan böbrek bulunmuştur, Kemal iran da istediğini elde etmiştir. Şahin bir anda uçağa atlar ve gider, Şebnem işlerin karışmasından dolayı rahatsızdır, neler olduğunu çözmek için artık aileye daha sık gidip gelmektedir. ......................................................

#beniaffet

Cüneyt iki adım atar, salonun ortasında durur, Feride ye bakar, sonra Tunç a, yavaşça Feride nin yanına gider, belinden kavrar ve dudaklarından öper. Tunç ¢â‚¬Å“ne ¢â‚¬  yapacağını bir anda afallar. Cüneyt ¢â‚¬Å“daha ne kadar görmen gerekiyor Tunç ¢â‚¬  dediğinde, Tunç un kalbine hançeri saplamıştır. Feride nin her şeyi Cüneyt tir, Cüneyt inde!! Tunç bu darbeyle resmen yıkılır. Öte yandan Yıldız ve Zühre ortaklığının sonucunda Açelya bir anda Tunç un hayatına girer. Tunç ilk anda şüphelenemez ama sonra bu işin arkasında annesi ve Yıldız ın olduğunu çözer, bu durumu lehine kullanmaya karar verir. Şirketin satıldığını öğrenen Tunç, harekete geçer, ne yapıp edip o şirketi almak için kıyasıya bir mücadele başlar. Bu hafta, bu mücadeleyi izleyeceğiz, öteki taraftan Feride ve Dilek in yakınlaşmalarını, ailelerini bulmak için harekete geçmelerini izleyeceğiz.