#mugeanliiletatlisert

Müge Anlı ile Tatlı Sert Yorumları

16.279 Yorum Popülerlik


Yorum Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#mugeanliiletatlisert

Evlilik dışı mı olmuş Abdüllatif

#mugeanliiletatlisert

Merhaba muge abla bu ahmet denen adama bide su sekilde sorarmisiniz boyle bazi kagitcilar bazi bitkilerden karisimlar yapar bunuda aktarlarda satar sanirim bu adamla anlasmasi ordan geliyo o yapiyo bu satiyor

#mugeanliiletatlisert

Onu büyüten anne neden teyzelerin arasında, yazık ya

#mugeanliiletatlisert

Keşke iki annenin arasında çekilseydi ufuk

#mugeanliiletatlisert

Müge hanım, ozaman şengül hanımın ismini biliyordu hala, neden anlamamışlar ufuk beye

#mugeanliiletatlisert

Ufuk çoooook yakışıklı, kime benziyor aceba

#mugeanliiletatlisert

Biberona para yok ama tabi çevirmeye para var! Dolmuşda değil, Taxi. inşallah senin oğlun cikar

#mugeanliiletatlisert

DUYURUKIYAMET ALAMETLERiNiN iLKi OLANBiR DUMANIN ÇIKIPDÜNYAYI SARACAĞI GÜN YAKINDIR.YAKINDA TÖVBE KAPISI KAPANACAKKAPANMADAN TÖVBE EDELiM.EY ALLAHA iNANMIŞ OLANLAR !GELiN HEP BERABER ALLAHA YÖNELiPTÖVBE EDELiM..UYANALIM..OKUDUĞUNUZ iÇiNTEŞEKKÜRLER ..

#mugeanliiletatlisert

Merhaba müge abla annem programınızın mübtelası onunla birlikte hepimiz evde oldukça izliyoruz yorumlar yapıyoruz iyiki böyle bir programın var . Ablacım senden bi ricam olacak bizim evde babam tek çalısiyo 4 kardesiz abimi evlendirecez ve benim nişan icin giyebilecegim elbisem yok bana 38 beden düsük kollu dantelli bi elbise yollarsanız beni çok mutlu edersiniz . Lütfen bana yardımcı olun. Sizi çok seviyorum iyi yayınlar . Fabrika mah. 762.sk. hayatkent 1 sitesi b blok no 2 yenişehirdiyarbakır

#mugeanliiletatlisert

Merhaba müge abla annem programınızın mübtelası onunla birlikte hepimiz evde oldukça izliyoruz yorumlar yapıyoruz iyiki böyle bir programın var . Ablacım senden bi ricam olacak bizim evde babam tek çalısiyo 4 kardesiz abimi evlendirecez ve benim nişan icin giyebilecegim elbisem yok bana 38 beden düsük kollu dantelli bi elbise yollarsanız beni çok mutlu edersiniz . Lütfen bana yardımcı olun. Sizi çok seviyorum iyi yayınlar . Fabrika mah. 762.sk. hayatkent 1 sitesi b blok no 2 yenişehirdiyarbakır

#mugeanliiletatlisert

Müge hanim öncelikle seni çok seviyorum oradaki Beyhan hanim bence şizofreni hocam daha iyi bilir ama izlediğim kadarıyla ben bu tür ruhsal hastalıkları olan bir merkez de çalışıyorum ben onlara ruhu zedeleyecek kazalar yasamis görüyorum

#mugeanliiletatlisert

sayın müge anlı hanım efendi sizin programınızı devamlı izliyorum benim sizden bir ricam olacak ayağı kesilen bir dayıya akülü sandalye ihtiyacı var buna yardımcı olursanız çok mutlu edersiniz saygılar

#mugeanliiletatlisert

Sevgili müge anlı kızını arayan kişi diye cem yalan her sözü hatırlamıyorum demesi imkansızdır sadece tarihi belki hatırlamaz COÇUKLARA bile sorsan gördüğünü unutmaz sahte bir anne evlat bu sürünerek alır bulur nöldüğünü biliyor

#mugeanliiletatlisert

Müge hanım herkes bana kızsada ben seni çok beğenerek izliyorum şuan zor durumdayım kızım lise 3 oğlumsa bu sene başlıcak liseye birde miniğim var ben sizden çocuklarım için lep top isticektim eğer mümkünse onlara süpriz olacak sizi kocaman öpüyorum

#mugeanliiletatlisert

Sayin muge hanim oncelikle begenere izledigim bir bayansiniz hakkin ve dogrunun yanindasiniz allahim sirtinizi yere getirmesin sze nasil ulasacagimi bilemedigim icin buraya yazaiyorum umarim gorur bana donus yaparsiniz ben oglumu bulmanizi istiyorum saygilarimlar .. (

#mugeanliiletatlisert

Sayın muge anli öncelikle bizlere en iyi en gUzel şekilde örnek olduğunuz teşekkür ederiz.ben sizden bir kiyafetinizi istiyorum.38 yada 40 beden .uzun kollu olursa çok sevinirim.adres gulvereni mahalle si.beylik sokak.no 11.POLATLI ANKARA

#mugeanliiletatlisert

Yine yazıyorum artık konuş Ahmet. Rahmetli yaşar çam ınboğazını sıkanlar kim di. Seninde mi sıktılar vede hala sıkıyorlar.

#mugeanliiletatlisert

Muge hanim ayfer kizini biraknis turkan oglunun olumune sebeb olmus aliyasar cam basks bir vakja geliniyle guzel gunler gecirirken mutluymus simdi hepside utanmtadan biguruyorlar terbiye sinirlari tavan yapmis. Peki beratcanin nazmiyenin iranda kaybolan kizin gunahi neydi biz nasil bir toplum olduk. Artik bunlarin tutujlanmasi lazimki kac kisi birden sevinecek. Ben kimseyi ayiplamiyprum insan olanin basina hersey gelir ancak bu piskinlikleti zoruma gidiyor.

#mugeanliiletatlisert

Müge hanim bu 3. Mesajim size oradaki ciceklerinizden bana yollarmisiniz bu mesajı lütfen okuyun yollarsaniz çok sevinicem

#mugeanliiletatlisert

Sevgili Müge hanım sizden çocuklarım için kırtasiye malzemeleri istiyorum *5442******
Numaraları görmek için üye olmanız gerekmektedir! Ve telefon numaralarınızı internette paylaşmammanızı öneriririz. Şikayet durumunda yorumlarınız silinecektir.

#mugeanliiletatlisert

Merhaba muge hanim bu size 2. ikinci mesajim bana ordan ciceklerinizden yollarmisiziniz yollarsaniz çok sevinicem

#mugeanliiletatlisert

Mühe abla ayfer bıyık altından gülüyor sakladığı çok şey var ve gayet iyi cidden geçen gün dışarıda çekildiğinde makyajlı saçı başı gayet düzgün bi haldeydi canlı yayına çıkınca mı hüzün çöküyor yazık bence bilerek bıraktı karşılığını alamadı sana geldi

#mugeanliiletatlisert

görder çünkü ödev yapamıyorum bilgisayr lazım

#mugeanliiletatlisert

dizüstübilgisayar gönderimisin

#mugeanliiletatlisert

Müge abla dicektim ozur dilerim

#mugeanliiletatlisert

Müge Ayfer hanım özgürüm diyor bu nasıl özgürlüktür. Onun özgürlüğü o kızların hayatını ilgilendiriyorsa benim hayatım özgürüm diyemez

#mugeanliiletatlisert

Muge hanim ne olur bu kadini ekrana cikarma sinirime gidiyor herseyi yalan utanmasi yok onun gozune perde inmis korkulur valla bu ola dan sonra pacasini kurtarmak icin hala savunma yapiyor.atin iceri yatdin bunlar toplumun yuzkarasi. insan olanin basina hersey gelir ama 6 yil surmez daha cocuk olmeseydi kac 6 yil gececekti kimbilir.cok buyuk is var bu isin icinde bunuda muge hanim cozecek insallah.

#mugeanliiletatlisert

Ne olur okuyun muge hanim msj mi isterseniz baglanin bana

#mugeanliiletatlisert

Muge hanim kac gundur turkan hanima veya herkeze bu cinayetten kimin faydasi olu diyosunuz 😶tabiki gene turkan hanima faydasi olur cunku hem Sevgilisinden hemde Kocasindan kurtuldu tehlikeli bi bayan!!!!!😫

#mugeanliiletatlisert

Müge hanım katil kesinlikle Beratcan a cinsel istismar uyguluyordu çocuk tehdit etti ve öldürdü hiç bir anne çocuğunun ölüm emri ni vermez.