#muhtesemyuzyil

Muhteşem Yüzyıl Yorumları

778 Yorum Popülerlik

#halitergenc #okanyalabik #pelinkarahan

Yorum Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#muhtesemyuzyil

hak eden mustafa ydı ama napcan ilahı adelet

#muhtesemyuzyil

yaa muhteşem hurrem gitti reyting gitti zaten çilli tavuk geldi pislik Meryem sen gelseydin

#muhtesemyuzyil

Ohhh be kurtulduk bitti sonunda

#muhtesemyuzyil

Sen nasil biseysin Allah askina kardesini bogdurdun yegenlerini bogdurdun kalles selim .bit artık yaa aglamaktan gözlerim patladı .pis sarhos korkak uckurcu selim

#muhtesemyuzyil

Serefsiz selim acimasiz pislik nasil kiyarsin beyazit a eli kirilasica o çocuklara hepside kucuk ayyas selim kari kız budalasi haremden çıkıp bi bok yedigi yok adi

#muhtesemyuzyil

Izledim cok icim acidi bir kardes nasil kiyar Beyazit gibi aslana benim tarihten bildigim kadariyla süleyman bogduruyordu

#muhtesemyuzyil

Simdi muhtesem yuzyili izledim beyazitla cocuklarinin olumunu izledim olmaz boyle bisey yok nasil insan kendi kardesine ve cocuklarina kiyar bunu bi anlatin ya

#muhtesemyuzyil

muhteşemyüzyılı sewerek izliyorduk şimdi beyazıtla selim karşı karşıya geldi dizideki o korkak ötlek heriften padişah olmaz selimin o savaşta ölmesi lazım cengaver olan beyazıt ancak ozaman o film adaletli bi hale gelir bu nasıl bi filmse iyiler malup oldu kötüler sünepeler kaldı selimi öldürsünler yaaa bu son bölümde beyazıtın olsun taht o yakışırrrrrrr

#muhtesemyuzyil

bu dizini Azerbaycandan izleyirem.Mohtesem dizidir.kawki bu dizi hec bitmesin.davamli cekilsin.

#muhtesemyuzyil

dizide bir büyücümüz eksikti o da oldu,tebrikler halifelik makamı olan,islam dini mensubu olan bir hükümdarlık ta büyücü senaristleri tebrik etmek lazım zira bilinçdışı birikimlerinde osmanlı tarihi görünümlü bir avrupa tarihi yatıyormuş!!!!!

#muhtesemyuzyil

yarınki bölümde selim beyazıtı bıçaklıyo ama beyazıt çocuklarıyla beraber iranda tasmasp a sığındıktan sonra yapılan karşılıklı anlaşma sonucu kanuninin emriyle boğduruluyor acaba selimin saldırısından yaralımı kurtulacak

#muhtesemyuzyil

Kanuni nin omru savaslarda gecmis adam sarayda kalmasini toplasan anca 3 ay eder Bu kanuni de haremden cikmiyo. Benim tarih dersinde gordugum baska burdaki baska. Ulan bizdeki bu tarih baska milletlerde olacak varya bununla nasil sahilenirler tarihlerini nasil sanli anlatirlar. Resmen osmanliyla kanuniyle alay ediyorlar. Ama yok bu diziyi yapanlarin amaci belli bizi tarihten sogutmak. Turk milletinin gecmisteki kahramanliklarini kudretini unutturmak. Bu sacmasapan diziye bakpta tarihi yanlis tanimayin ya bu osmanliya hakarettirkanuniye kufurdur. Yeter artik be bunun hesabini obur tarafta vereceksiniz bu diziyi yapanlarbi kadar yalanin dolanin bir tarihi bir padisahi karalamanin

#muhtesemyuzyil

Bu bölüm harikaydı çok ağladım bütün oyuncuları tebrik ediyorum özellikle Şehzade cihangiri oynayan arkadaşı bu senede ona ödül versinler başarılar

#muhtesemyuzyil

arkadaslar ben Azerbaycandan izliyorum bu diziyi.inaninki bu diziyi izlememe tek sebep Mustafaydi,soylesenize bundan sora kimin icin izliyeyimkac gundur kendime gelemiyorum.yaa suleyman mustafayi oldururken yonetmen yanindami olmusdegistire bilmezdimi bu sahneyimutlaka herkesi aglaticak yanihele o muzik varya oldurdu beni aglamaktan...Mustafanin olumu yetmemis gibi Mehmeti de aldilar..Mustafa yetmedimi

#muhtesemyuzyil

Yeter artik tarihte ne olduysa olmus.Aglamaktan gözlerimi acamiyorum.Mustafanin cocugunu verin annesine onada bisey olursa ben kalpten gitcem.a.Artik tarihi falan bilmek istemiyorum.Bu dizinin adi Muhtesem Yüzyil degil Muhtesem Hürrem olmaliymis.Kadin gözüne kestirdigini yok etmis.Süleymanda Hürremde umarim hala yatacak yer bulamiyorlardir

#muhtesemyuzyil

Ya bu dizi cidden bizi tarihimizden nefret ettirmek için yapilmis. Kanuni gibi adaletli bir padisah asla boyle birsey yapmamistir. Osmanli bize cok sanli , mukemmel , gurur verici bir tarih birakti . Bu dizi bizim osmanlidan sogutuyor ... !!!!!!!

#muhtesemyuzyil

Tarihte de Mustafa öldürüldükten sonra Osmanlı çöküşe geçmiş.Bu saatten sonra dizide çöker...ya inanamıyom ya tarihi bize yanlış öğretiyolar yada bu dizi tamamen yalan.koskoca cihan padişahı tambir amsalak ya...

#Muhtesem Yuzyil

sanırım kanuni inanmak istediğine inandırıldı hürrem ve rüstem tarafından ve neticesi,nde olası bir isyanı önlemenin dayanılmaz cazibesine daha fazla karşı koyamadı ve sırasında çok hisli ve duyarlı olabilen biri olmasına rağmen mustafanın ardındaki büyük güçler mustafanın sonunu getirirken babasını da ne hale getirdi gördük.tabşi tarihte detayları nasıldır incelenebilir bu bir dizi ve tabi ki çok güzel bir dizi.bazıları kanuni at sırtından inmemiş bu nasıl iş hep haremde geçiyor dizi diyorlar ama şunu hesaba katmıyorlar dizinin adı aşk-ı derun yani kanuni ve döneminin aşk ve harem hayatını konu alıyor tabi mihenk taşı olayları atlamadan.bir başkasıda başka cihetlerden ele alabilir tarihi bir diziyi.

#muhtesemyuzyil

Şehzade Mustafanın ölüm sahnesinde mizansen çok güzeldi son bölümde cihangir ve Mustafa çok güzel oynadı hayatımda gördüğüm en güzel dizi fakat sadece o kadar tarih açısından beş para etmez kitaplardan yanlış öğrenmişiz diyen arkadaşlar dizide reyting almak için ilgi çekecek şekilde kurgulandığının farkında değil misin doğru çok güzel bir dizi fakat sadece o kadar tarihi dizilerden öğrenemeyiz.

#muhtesemyuzyil

hayatımında boyle bır dızı izlemedım muthış ama muthiş bir oyuncu şehzade mustafa resmen oturdum agladım aklımdan çıkmıyor hıçbır baba evladına devlet için sorup soruşturmadan kıymaz evladı ona kıyamadı hıçbir dızı bu kadar guzel degıldı mustafa cıhangır selım beyazıt harikaydınız cok guzel oynadınız özelllikle mustafa ve cihangir artık bu dızı bıtmıştır mustafa olmemelıydı tarıhtede olmemelıydı

#muhtesemyuzyil

sultan suleymanin babadi kendi babasiini oldurmusdu bu yuzden sultan suleymen boyle bi karara geldi - gun gelir yavru aslan buyuk aslani oldurur-dedi mustafa onu oldurmeden ben mustafayi oldureyim dusuncesiyle oldurdu onu

#muhtesemyuzyil

Çok üzgünüm mustafanin olumu beni çok etkiledi sultan suleymanin adaleti buysa kabul etmiyorum tarihinden nefret ediyorum.Yıllarca kandirilmisiz hayati kitaplardan öğrenmiş iz ama eksik olan çok şey var mis. Bir baba oğlunu kiskanirmi .osmaneli devletini süleyman değil Hürrem yönetmiş zaninda naklini süleyman kullansa ydi oğullarinin katlini verme şeydi böyle mi olurdu Türkiye

#muhtesemyuzyil

Mustafanin ölümüyle tüm türküye yasa boğulmuştur. tarihimizi bize sevdiren kitaplarda gerçekler yazmiyormus

#muhtesemyuzyil

inanın üzüntümü anlatamam.şahzede mustafaya çok üzüldüm.böyle büyük bir imparatorluğun padişahı olan kanuni sultan süleymanı kınıyorum.her ne olursa olsun babalık duygusu olamayn bir insan nasıl böyle bir karar verr..çok acı.ben padişahların çok dindar ve iyi bir insan olduklarını biliyrdum.ama bu filmden sonra tarihi yeniden gözden geçircem.artık muhteşem y.y. dizisi bitsn artık.şehzade mustafa öldükten sonra dizinn bir anlamı kalmadı.lütfen bitsn artık.tarihte böyle bir olayın yaşanması beni çok üzdü.

#muhtesemyuzyil

Allah senin belani versun suleyman srnin sah ligin bunu oruspu cocugu senin oadisahligin yerindibine batsin pic babaligina sicam senin hurreminde bsyazitla cihangirden oteki cicuklarinda allah brlanizi versin sicarim bu filminbicinr bakmambulan bu filim icin ben deli oluyirdum brnimgibi binlercekisi ssnki bundansora kim bakar bu diziye orzevrn

#muhtesemyuzyil

Cok etkilendim. Bence de asıl olmesi gerekenler belliydi. Bir de o Yeniçeri ağası olan adi herif. Cok kizdim. Acaba uykum gelir mibir de adam kalkmış mustafam diye bağırıyor. Son pişmanlık fayda edermi be adam. Süleymanı hiç semiyecegim. Üzüldüm gercekten. Ama birde yenicerinin daha bitmeyen isyani var. Rustem Paşanın azledilişi. Onlari zefkle izleyeceğim. Birde sunu hatirlatayim. Süleyman mustafanin oğlu mehmeti de bogduruyor 7 yaşında.

#muhtesemyuzyil

Munebicim dizi Bu ne hal Rus pisliklerin yuzundender zaten su erkek miletini hic anamiyorum su pis gavurlar yuzunden bizim erkeklerde eli kisinin altina yatip sonra namuslu deye koynuna alip evinin animi yapana yuh olsun or osmanli tahtini bile yektirmis Mustafa bunu hec haket medi suan Benim piskolojim bozuldu bile

#muhtesemyuzyil

kanuni sultan süleymana bu diziden sonra duyduğum hisleracımasız,korkusuz,gaddar ama aynı zamanda iyi bir hükümdar,toprakları için evladını bile göz kırpmadan öldüren bir padişah....yanlız kanunın bu kararı vermesındeki sebebin yaşlı olmasına bağlıyorum ve başkalarının etkisinde kalması...........Asıl şeyhülislama bakmak lazım!

#muhtesemyuzyil

Esas ölmesi gerekenler Hürrem, Rüstem, Tüyü bozuk Selim, ve elleri kırılıcası Mihrimahdır. Mustafa için diziden vazgeçtim haksız yere dizide olsa öldürdüler, Gerçek suçlular dizi dahi olmuş olsada ölmesi gerekirdi. Mustafımı boğan şeytanıda diziden kaldırın diziden nefret ettim(((( çok üzgünüm çokkkkkk

#muhtesemyuzyil

Bir babanın padişah ta olsa oğlunu boğdurması bununda tarihte gerçek olması çok acımasız ağlamaktan harap olduk