@ironeagle

Yorumları

703 Yorum Popülerlik Arkadaş olarak ekle


Üyenin Duvarına Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#survivor

iyi geceler kardeşim 2 ral.. takma boşver.. cvp da verme bundan sonea bulaşma GÖNÜLLÜLer FUn CLuB a.. takılsın onlar..

#survivor

Çocuk diye bana sölüyor iSTANBuL BeYEFEndisi YAVUZCUK..burda yokken arkadan sallamayı sever kendileri..sonra cevap verince sinirlenir böyle..terbiyesini saygısını unutur birden..)))

#survivor

HERKES dediğşn senin gibi KULÜPÇÜLER..fazla konuşma dibe batma..az önxe keşke sosyal medyada kalır inş diyodun şimdi noldu da randevuya cağırıon..)) noldu YAvUZCUK sinirlendin mi..sakin ol... GOOD BOY GOOD BOY..

#survivor

Tabii 2 RAL burda kural şu..bayanlar bile tuttuğu takım aynı diye haksız olsa da, saygısız olsa da , objektif olmasa da o kişilerle beraber oluyorlar..HOLiGANiZm diyoruz biz buna.. sonra da ülke niye bu halde )))) komedi resmen..

#survivor

YAVuZMUMcu sen daha dün burda arkamdan ÇOCUk falan diye sallayan adam değilmisin.. bugün dilin baya açılmış millete KÖPEK demeye başlamjssın...senin terbiyen saygın da ortada.. sonra milleti şiddetle suçluyorsun..günde 100 yorum yapıosun 99 u ademe kötü laflar.. sen neyi savunuyorsun ki

#survivor

Burası GÖNÜLLüLeR FAn cLUB 2RAL anlamadın mı..burda gönüllülere laf etmek yasak,ademe turabiye merveye semaya hakaretler küfürler havada ucusuyor..ben de uğrastım bu KULüpÇÜLERLE ama değmez kardeşim.. cevabı ADEM verdi bugün hepsine...

#survivor

ADEM bütün gönüllülerin üstünden geçti..))) 4 e 1 kişi.. helal olsun..

#survivor

aynen öle SPECULATioN ben de arada söledim bunu ama pek sallayan olmadı.. sadece takım isminden FUN CLuB olmuş burası.. hilmiyi destekleyenler, damlayı destekleyenler, nagiyi dedtekleyenler sezon başında hepsinden nefret ediyordu..komedi resmen..))

#survivor

Bu arada ünlüler mi kazandı GönÜllüler FaN clu..)) zaten yenilince gönüllüler yine başlamjş ademe merveye sallamalar..))

#survivor

Şimdi sus bakalım YAvUZ.. şurda benimle tartışan kadınlar bile arkamdan sallamazken sen kendine yakışanı yapmıssın.. iyiki girdim okudum.. başka zamanlarda neler dedin acaba neyse işine bak bundan sonra benim olmadıpım ortamda da arkamdan sallama.. pon pon kızcılık yapmaya devam et sen gönüllülere bana bulaşma..

#survivor

Benim olmadığım ortamda mı sallıyorsun arkamdan.. burda benimle konuşamayacak kadar acizmisin sen

#survivor

Sen doğru düzgün konuşamıyormusun YAVuZ merve konısında sana çıkışan bendim.. arkamdan çocuk mocık diye sallıyon bakıyorum..senin yaşın kaç kaç tane çocuğun var senin benim yaşımda.. ağzımı açtırma benim...bulaşma bulaşırsan ben daha fena bulaşırım..sen değilmiydin gecen gün burda bir kadın oplunu görcek diye yırtınan

#survivor

Sana CNM diyen mi oldu ki Onu yazan AKTEP olmasın... ))) sana niye cnm yazayım .. ayrıca madem avukatsın o daha kötü.. internet kullanmayı bilmiyorsan daha büyük sorun bence.. neyse bana ne ya..kim yazıyorsa yazsın.. benim fikrim budur..

#survivor

Asıl sana YAW HE He .. yürüüüüü AkREPPPpp

#survivor

Al işte yoruma bak.. aklın sıra EZiCi demene mi kızıcam.. ünlüler kaybetse bana ne gönğllğler kaybetse bana ne.. HAsTA sın sne cidden.. hırsından gözünğn önünü görmüyorsun.. bu da sana son sözüm..

#survivor

Psikolojik olarak gayet iyiyim..benxe sen bir psikologa görün.. bir OYUN yüzünden tuttuğunuz takımı sevmiyorum diye karşı cıktığım herkesle bir olmanız psikolojik rahatsızlıktır..HAsTA olan sensin yani.. senin bence tüm ailene geçmiş olsun..

#survivor

benim kimseye bulaştığım da yoktu..birisi burda her gece milletle kafa buluyor senin de hakkını korumaya calıstım ..üstüne inat eder alay eder gibi reklam var sölicem yazıyorsun bana cevaben..sonra bulaşan ben oluyorum.. terbiyesizlik yapan da sensin.. bana ne senin hakkını korumaktan suç bende... ne halin varsa gör...

#survivor

Aynı nickin gibi AKreP sin..

#survivor

Konuşma AKrREPpppp çirkef olan sensin.. yürü git terbiyesiz...

#survivor

o zaman gir google a yaz tv 8 izle diye..niye her gün burda milleti rahatsız ediyorsun..teknolojiden uzak bir ülke deil belli ki.. kandırma arrık milleti..

#survivor

Yaz yaz AKReP milletin ameleliğini yapmak hoşunuza gidiyor sanırım.. )) kadın ya da erkek bilmşyorum ama resmen kafa buluyor milletle siz hala getir götürcülüğünü yapın..)))

#survivor

REdRoSE sen resmen TROLL sun.. kafa buluyon milletle burda..telden buraya giriyorshn demek ki iNTErNET kullanabiliyorsun..gir google a tv 8 izle yaz bak skora çık.... 3 msjda bir kaç kaç..

#survivor

Resmen bilerek oynamıyorlar ünlüler.. turabi arkasını dönüp atar bu atışlarda..tek çabalayan adem ve merve... mustafq zaten baştan kabullenmiş gideceğini.. boşu boşuna izlemeye gerek yok giden belli nasıl olsa..bu gece uğraşmaya değmez GÖnÜLLÜLer FuN cLub a..

#survivor

Hadi size iyi geceler GÖMÜLLÜLEr FAn CLuB.. başınızın belası olarak her gün burdayım inş..))) puhaaa

#survivor

SEMA benxe seni yazmıştır YAVUZ zuhaaaa)))

#survivor

Komedi ya.. senin gercekten bir evladın yok belli YAVUZ.. benim 8 yasında oğlum var ve bana göre dünyanın en önemli şeyi EVLAT..neyse benxe daha fazla cvp vermeye değmez size.. sizin gibilere...

#survivor

DERYAKiN ben semanın oyunda yaptğı için kendi kazdığı kuyıya kendi düştü dedim zaten KEMAL bEY e yaptığım yorumda.. okumadın sanırım.. ben YAvUZ ve ROSE a bir annenin oğlunu görmesine bu kadar acımasız gaddar yorum yapmalarına sitem ettim.. ben nagihank hiç sevmiyorum.. hatta ÇiRKEF buluyorum.. ama oğlunu görmesine asla karşı çıkmam.. anlatmak istediğim buydu..

#survivor

yAVUZ ve RoSE arada birbirimizi o kazandı bu kazandı diye tatlı tatlı sinirlendirebiliriz belki ama bir annenin hele hele 1 ay oğlunu görmeyi bırak sesini duymamış bir annenin oğlunu görmesine bir OYUN reality show yüzünden böle sölemeniz beni sinirlendirmiyor hırslandırmıyor hatta sizin adınıza üzülüyorum.. hele hele sen ROSE sanırım bir bayansın.. umarım daha çocupun yoktur .. eğer gercekten bir ANNE olup böle konuşuyosan ne denir ki

#survivor

YAvUZ kardeşim sana cvp vermiyim diyorjm da GÖNüLLÜLer FAN CLUB kurucu üyelerinden olarak sana ne denir ki artık..bir annenin oğlunu görmesini böyle yorumluyorsan ne denir ki sana.. bunun oyunla başka şeyle ne alakası var çözemedim.. ama haklısınız SALdIRGAn olan AcIMASIZ olan benim..)))

#survivor

Sakatlıktan oynayamamak ayrı.. ama yok sudan korktum yok karanlıktan korktum olmamalı.. ama semanın bugün yaptığı avantaj değil dezaavntaj sağladı ünlülere... o konuda hakkını yememek lazım..